.

Свою Україну любіть. Любіть її... Во врем'я люте. В останню тяжкую минуту за неї Господа моліть. Т.Шевченко

вторник, 14 января 2014 г.

Рефлексія. Модуль 1

 Опрацювавши модуль 1, я ознайомився з основними завданнями та ресурсами. Створив власний блог. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання, а саме, розібратися , що вимагається від учителя при заповнені блогу.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме як організувати, впершу чергу, самого себе на виконання запланованої роботи. Після перегляду змісту посібника і розділу «Вправа 6. Рефлексія. Аналіз власного навчання», зрозумів що починати треба з формування цілей які допоможуть мені  вдосконалити власний педагогічний досвід та допоможуть підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому...
Цілі повинні бути адаптовані до потреб і умов своєї роботи. Що я хочу досягти, виконати, зробити і чому? (п
  • Потрібно навчитися складати проекти, бо це потреба часу і велика допомога при викладанні предмета , який я викладаю

Комментариев нет:

Отправить комментарий