Розглянувши питання модуля, щодо засобів оцінювання діяльності учнів, я намагався підібрати ефективну систему оцінювання навчальних досягнень учнів, тому що питання, які стосуються оцінювання це одні із важливих питань Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів» - це акцент уваги як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.
Дуже корисною мені була можливість здійснити самооцінювання своєї "учнівської роботи", оцінити дитячу роботу іншого учасника тренінгу.у навчанні.
Дуже корисною мені була можливість здійснити самооцінювання своєї "учнівської роботи", оцінити дитячу роботу іншого учасника тренінгу.у навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий