.

Свою Україну любіть. Любіть її... Во врем'я люте. В останню тяжкую минуту за неї Господа моліть. Т.Шевченко

четверг, 16 января 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

 Цей модуль допоміг мені з ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту,а саме суть ключового , тематичного та змістового Після опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясував, яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань проекту та навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні завдання. 
   У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета – це навчальні цілі, які ставить вчитель (координатор проекту) і вони мають:
· визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
· наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів;
· бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту;
· спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
· формувати навички потрібні для життя у 21 столітті. 
   Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми предмету.

   Особисто в мене поки що проблема з ключовим запитанням. Я розумію яким воно повинно бути але жоден варіант поки що мені не сподобався, але хто шукає, той завжди знайде. Шукаю!?.

Комментариев нет:

Отправить комментарий